NeedforSpeed Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Hej mitt förra problem verkade lösa sig genom uppdatering av grafikrutiner. Iallafall kommer en ganska korkad fråga. Förut så försökte jag avinstallera spelet. Men 'avinstalleringen'' buggade sig och jag körde ctrl+alt+delete. sedan så tog ja bort alla diablo mapar launchers etc. gick in på kontrollpanelen och hittade ej diablo där. men nu så när ja går in på ''download client'' på battlenet så kommer diablo upp som om jag redan har installerat det. det kanske låter bra tänker ni men hittar varken diablo launchern eller mappen. den existerar alltså inte. min fråga: spelar det någon roll? finns datan kvar i datorn eller är det något bugg och jag är körd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Datan finns kvar och i och med att avinstallationen misslyckades måste den rensas manuellt ifrån installationsmålet, konfigurationsplatsen och ifrån Windows register. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.