💬
Logga in
Fuska.se

E3 2012

21 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

Den 4:e Juni kl 18:30 så börjar E3 2012. Microsoft, EA, Ubisoft, Sony och Nintendo kommer hålla presskonferenser.

Microsoft 4:e 18:30 - 20:00

EA 4:e 22:00 - 23:00

Ubisoft 5:e 00:00 - 01:00

Sony 5:e 03:00 - 04:30

Nintendo 5:e 18:00 - 19:00

Man kommer kunna livestreama E3 på olika sidor:

G4TV

Gametrailers

Gamespot

Hoppas ni på några speciella utannonseringar, gameplays eller liknande?

Jag hoppas att Microsoft inte bara kommer visa Kinect saker som dom gjorde förra året.

4 Jun 2012
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #2

Microsoft var då en besvikelse. Jävla Kinect skit.

Dock så såg Tomb Raider, Gears of War och Black Ops 2 ganska bra ut. Blev mest imponerad av Tomb Raider.

Nivå 6 · Fuskare

Jag ska se Nintendos imorrn. klockan 18:00

Nivå 5 · Fuskare

Hoppas på att Nintendo fick sin wii u dos överstökad idag och att de fokuserar på spel imorgon.

Tomb Raider Trailen såg riktigt awesome ut, men annars har man inte sett något intressant än.

Nivå 6 · Fuskare

Halo 4 :wub: Så vackert :)

Fan vad kul :)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Var kul att Gears of War trailern använde sig av A Perfect Circles låt Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums. :D

Annars så väntar jag på Sonys och Nintendos konferenser.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Kan vara av intresse för Nintendo fans:

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #8

Riktigt tråkigt att EA bara visade sportspel, Sims och generiska shooterspel.

Crysis 3 såg då en aning intressant ut, annars inget speciellt.

EDIT: Dead Space 3 såg också häftigt ut.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Väntar på Sony's start.

5 Jun 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare

Blah, jag orkar fan inte med hela sonys konferans, har inte sett något intressant so far.

Godnatt.

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #11

Ubisoft har varit den bästa hittills.

Far Cry 3 och Assassin's Creed 3 såg bra ut. Gillade Far Cry 3 trailern. ;|

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #12

Gjorde en bättre sammanfattning vad jag tyckte om Ubisoft.

Ubisoft

+ Rayman Legends - Ser bra och glatt ut.

+ Assassin's Creed 3 - Såg väldigt bra ut, jag gillade när han hängde snubben i trädet.

+ Far Cry 3 - Bröst och färgglatt.

~ ZOMBIU - Trailern var häftigt, dålig musik, undrar hur det kommer bli på Wii-U.

~ The Avengers - Inget info.

- Splinter Cell: Blacklist - Inget stealth, bara "mark and execute" / spelet spelar det åt en, mellanöstern.

- Irriterande tjej som snackade, Tobuscus var väl ok.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Assassins Creed 3 ser grymt ut!

Nivå 5 · Fuskare

http://e3.nintendo.com/presentation/index.html

Nintendos konferans livestreamas på youtube också.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #15

Såg just gameplay på Watch Dogs, det såg helt galet ut. Hoppas det blir så bra som det är i videon.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jag såg Nintendo saken nyss. Jag satt bara och väntade på SSB4 men det kom ju aldrig! Antiklimax!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Nintendo var ju nästan tråkigare än Microsoft, och jag är inte ens intresserad av Microsoft överhuvudtaget. :huh:

6 Jun 2012
Nivå 2 · Novis

Sony vann det går inte och förneka(och framförallt Ubisoft).

Nintendo kunde ha vunnit hur lätt som helst om de hade väntat med och visa de dom visade på nintendo direct till E3, visat lite av själva Wii U, Nintendo Network och bara visat en liten trailer eller något av Smash bros 4 eller Starfox&Metroid spelet.

På ett sätt tycker jag att nintendo var värre än microsoft detta året med tanke på hur mycket det kunde ha visat.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Sony vann det går inte och förneka(och framförallt Ubisoft).

Nintendo kunde ha vunnit hur lätt som helst om de hade väntat med och visa de dom visade på nintendo direct till E3, visat lite av själva Wii U, Nintendo Network och bara visat en liten trailer eller något av Smash bros 4 eller Starfox&Metroid spelet.

På ett sätt tycker jag att nintendo var värre än microsoft detta året med tanke på hur mycket det kunde ha visat.

Varför skulle det inte gå att förneka? Jag tycker att Ubisoft och Nintendo vann stort över de andra.

Microsoft var en katastrof, deras förra E3 var rolig att kolla på men nu var det bara långtråkigt och irriterande.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har en delad åsikt då det gäller Sonys presskonferens.

Den var bra. Den var dålig.

Det som gjorde den så bra var spelen The Last Of Us och Beyond. Det visar att Sony, flera år efter att de släptt sin konsol. Fortfarande satsar på den.

Det som gjorde den så dålig var bristen på nya spel till PS VITA. Spelen som visades upp, COD: Black ops declassified och Assassin's Creed 3: Liberation såg riktigt bra ut. Speciellt Assassins Creed då det har en helt egen story som egentligen inte har något med AC3 att göra. Ingen port eller liknande.

Men utöver dessa två spel till PS Vita (och kanske det var något till, minns inte) var PS vita-delen av Sonys presskonferens dålig. Sony släppte den för bara några månader sedan, så kanske vi får se Sony visa upp mer till PS Vita under gamescom istället. Men fortfarande lite besviken.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in