VAZE Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Jag ska köpa diablo 3 till sommaren när jag har köpt en ny dator. Dock är jag sugen på att börja spela det nu, men jag vet inte hur bra min nuvarande dator klarar av det. Jag hörde att de som har köpt diablo 3 har fått några guest pass eller starter edition att dela ut. Så jag undrar om någon har dessa och är villig att ge mig en så jag kan prova spelet, skulle verkligen uppskatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 Skickar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 (redigerat) Jag undrar också om nån snäll person har ett guest pass över som jag skulle kunna få, ska prova om min laptop klarar det. Så ja ginte köper så funkar det inte. Skulle bli väldigt glad om jag fick ett. :) Tack på förhand. Redigerat 2 Juni 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 min dator som jag köpte ny 09 för 5000kr klarar det helt laggfritt, dock plockade jag ihop den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2012 min dator som jag köpte ny 09 för 5000kr klarar det helt laggfritt, dock plockade jag ihop den självMed vilka datordelar + vilka grafikinställningar samt upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Med vilka datordelar + vilka grafikinställningar samt upplösning?Delarna kmr jag knappt ihåg men återkommer med inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Har fått kod nu av Vitdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
powered93 Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Någon som har en kod över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Söker en jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.