Nixous Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Hej! Jag vill göra en server med en person som är aktiv och som minst kan ca 60-70% av allt i minecraft! Jag kan tyvär inte hsta servern men jag kan world edit och craft bukkit och är erfaren så snälla jag vill göra en server med någon jag vet att jag har gjort många sådana trådar men ingen vill :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jag vet att det är så att de flesta inte vill göra en server med en 11 åring utan med en 13 14 åring men bara för att jag är 11 betyder det inte att jag kan mindre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Okej, Skulle kanske vara kul men Minecraft suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jag kan gärna vara med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Startade upp min gamla server igen. Men eftersom jag inte har någon server dator så är den på min dator som startas så fort jag startar min dator. nyboserver.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 8 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Jag kan gärna vara med!Vet du hur man hostar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Vet du hur man hostar?Stoppa ner ett finger i halsen, funkar finfint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 8 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 Stoppa ner ett finger i halsen, funkar finfint.Ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 (redigerat) Så här hostar man server :D 1. Ladda ner server filerna 2. Öppna portar (om du har en router) ;| 3. Starta servern Redigerat 9 Juni 2012 av JJespeRR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Så här hostar man server :D1. Ladda ner server filerna2. Öppna portar (om du har en router) ;| 3. Starta servernVad ska man göra om man inte har en router? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Så här hostar man server :D1. Ladda ner server filerna 2. Öppna portar (om du har en router) ;| 3. Starta servern 1. Vadå för server filer? Menar du till counter strike eller?2. Portarna till dammen eller? Hur gör man det?3. Hur startar jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 (redigerat) Varsågod Och joina min server, en svensk Minecraft server 10 platser så välkomna på Ip Ingen Whitelist men man kan inte bygga utan tillstånd av en admin creatville.zapto.org:25566 EDIT : Är Survival / creative Forum : http://createville.enjin.com/forum Redigerat 11 Juni 2012 av QWERTYKLAVIER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg