KeeperofMee Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Jag la till en Banner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Du kan få vara med på min server om du vill :) Pma om du skulle vara intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Okej, Skulle kanske vara kul men Minecraft suger!Men varför postar du då ditt inlägg ditt ljushuvud...? OnTopic:Kan inte heller få till en minecraft server i min dator.Bara jag kan komma in på den. Är det något fel på min dator eller måste jag leta reda på en gratis host som inte finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Men varför postar du då ditt inlägg ditt ljushuvud...? OnTopic:Kan inte heller få till en minecraft server i min dator.Bara jag kan komma in på den. Är det något fel på min dator eller måste jag leta reda på en gratis host som inte finns?Typ antingen betalar man för att hyra server eller så hostar man själv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 eller så hostar man själv..Ja, om det nu skulle funka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Ja, om det nu skulle funka..Finns massvis med guider hur man gör, till och med finns på fuska.se.Kan väl inte va så svårt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 kan typ 45-555 av minecraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 kan typ 45-555 av minecraftOch vad ska det betyda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2012 Joina min :) ip: nybo.wasd.nu eller mc.nyboserver.se :) Pma mig här på fuska.se om du är intresserad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg