Proccito Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 (redigerat) Tjenare! Först och främst vill jag säga att jag inte visste vad tråden skulle vara, men jag lägger den här för det känns bäst. Nu är det så att jag har en förstärkare hemma till min gitarr, och ibland vill jag sitta och spela utan att någon annan ska höra av olika anledningar. Problemet är att jag kan inte koppla in mitt PS3 headset i förstärkaren för headsetet det har en USB-sticka jag måste ha i. Och förstärkaren tar in en kontakt jag inte vet hur stor den är. Men jag har en liten grej som gör att jag kan ha 3.5mm hörlurar inkopplade. Jag undrar om det finns liknande för USB-stickor. Redigerat 7 Juni 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Det borde finnas, googla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Det borde finnas, googla på det.Klart för en vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 (redigerat) Klart för en vecka sedan.Menar du att du googlade för en vecka sedan?Anyway, ja lyckades hitta detta: http://www.amazon.com/BestDealUSA-Stereo-M...r/dp/B006DU3GQQVerkar inte finnas att tillgå i sverige dock... Redigerat 7 Juni 2012 av Xorbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Menar du att du googlade för en vecka sedan?Från en vecka sidan och fram till nu, ja ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.