Tja, här är min första stick fight animation, lämna gärna kommentar.
Tja, här är min första stick fight animation, lämna gärna kommentar.
Såg förvånansvärt bra ut :) Gör den lite längre!
↗ till inläggetJag har en lite längre animation på G, får se hur det blir :)Såg förvånansvärt bra ut :) Gör den lite längre!
Okej, här är den: http://www.youtube.com/watch?v=HzP7gcRuVuI
Det här var MYCKET BÄTTRE än vad jag har gjort! :D
↗ till inlägget:D Tack! Ska prova att lägga med lite grafik i nästa animation också.Det här var MYCKET BÄTTRE än vad jag har gjort! :D
gjorde en till kort animering, www.youtube.com/watch?v=5owCP_PV-zw
Mycket bra jobbat! Skulle kanske vara roligare om du la till några "swoosh" ljud när de slogs.
Använder du pivot stick figure animation? För om du gör det så tycker jag, med tanke på din skill, gå över till flash.
Det ser ut som pivot. Och det tycker jag funkar utmärkt och du har skills ned pivot så fortsätt så som du gör. Fast med ljud
Man ser ju klart och tydligt att det inte är Pivot, ser mer ut som flash
Diskutera flash eller pivot när det står på titeln till youtube videon att det är flash: Monkey Stick Figure - Don't you take my banana [Flash Animation]
Fina animationer. Keep on working!
Ny animering, med musik.
www.youtube.com/watch?v=BiAZdtTixEM
↗ till inläggetAnvänder du pivot stick figure animation? För om du gör det så tycker jag, med tanke på din skill, gå över till flash.
Jag kör med flash när jag animerar, frame by frame
↗ till inläggetSka prova att lägga till ljud ;)Det ser ut som pivot. Och det tycker jag funkar utmärkt och du har skills ned pivot så fortsätt så som du gör. Fast med ljud
↗ till inläggetTack!Fina animationer. Keep on working!
den va bra :cool: har du övat länge??
↗ till inlägget:D nä jag började för två månader ;)den va bra :cool: har du övat länge??
Cool video! Tar mig tillbaka när man var yngre och kollade på stick fight videos. :)
Varför ogillar alla dina videor?
↗ till inläggetCool video! Tar mig tillbaka när man var yngre och kollade på stick fight videos. :)
samma här :) därför jag började animera.
↗ till inläggetvet inte, det är antagligen någon som har multipla acc :PVarför ogillar alla dina videor?
en till video, BROFIST! (om ni har sett den nya svensken pewdiepie)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in