Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 bara om man fuskar nepp... man ska inte ha mött två gubbar och så ska man göra en grej så möter man den på gränsen till route 8 från lavender town! jag gick in och helade mina pokémon innan jag skulle möta Mew på lv 7 på gränsen men bara för att jag gjorde det så mötte jag en osynlig Super Nerd asså en tränare... så jag fick göra om mew fusket... (asså stänga av och sätta på spelet och göra om lite bara)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 han undersöker skrev han ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag tror man ska para två helt olika pokémon på dagiset.. så som man får celebi.. fråga Flamed Jirachi.. han sa det till mig.. jag provade det.. och det kan fungera.. (hur man får celebi då.. på Silver/Guld!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 men man vill ha bra fusk som funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg