Epixa Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 (redigerat) Jag skrev just nyss ett riktigt lång förklaring hur man tränar upp Pickpocket i Skyrim och sen när jag skickat det så "FEL" Du kan inte skicka mer en ett fusk. (Något sådant). Passande Bild. Varför får man inte lägga in mer en ett? Fick riktig vrede efter jag försökt skickat in det! Varför bara en! <_< Redigerat 11 Juni 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 För att man inte ska göra flera mindre fusk när man kunde ha gjort ett stort fusk, bara för att få FR. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 För att man inte ska göra flera mindre fusk när man kunde ha gjort ett stort fusk, bara för att få FR. :PVad då ska man skriva ett storpack med fusk och skicka in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Vad då ska man skriva ett storpack med fusk och skicka in?Du kan redigera ditt gamla fusk och lägga in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.