Hoppa till innehåll

Bb-koder Funkar Inte I Ens Signatur


 Dela

Rekommendera inlägg

Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur.

I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod.

Istället syns bara texten till min BB-Kod.

 

Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFace

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur.

I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod.

Istället syns bara texten till min BB-Kod.

 

Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFace

För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.

Det sög ju..

Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.

Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska.

 

Det sög ju..

Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest.

Nej då ska du vara utomhus och ha kul!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska.

De skulle ju ha kommit förra året, tills någon fick för sig för att vara ett rövhål och förstöra för oss andra. Men det är klart vi får hoppas att uppdatteringen äntligen kommer!

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är jag lite petig men det var ju faktiskt tänkt att det skulle ha släppts för 2 år sen och är alltså i nuläget 2 år försenat, inte ett år som du påstår. Och som det ser ut idag är admins tanke att släppa det i slutet av denna sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...