💬
Logga in
Fuska.se

Bb-koder Funkar Inte I Ens Signatur

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur.

I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod.

Istället syns bara texten till min BB-Kod.

Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFace

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
↗ till inlägget

Som dom flesta vet så kan man göra sin egna signatur.

I detta fall så kan jag inte jag lägga till någon bild i min signatur, kort skrivet så funkar ingen BB-Kod.

Istället syns bara texten till min BB-Kod.

Kan detta lösas på något sätt? Tacksam för svar. /CaptainRageFace

För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

För att det skall fungera så måste man vara FuskaVIP. Dock går det inte att bli FuskaVIP sedan ett tag tillbaka och FuskaVIP kommer ej att dyka upp förrän slutet av sommaren.

Det sög ju..

Det är ju under lovet man är inne på forumet som mest.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det sög ju..

Var inte bitter, Admin gör förmodligen det bästa han kan.
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska.

↗ till inlägget
Det sög ju..

Nej då ska du vara utomhus och ha kul!
14 Jun 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Vi får hoppas att de där sommaruppdateringarna kommer i år. Bara 2 år försenade. Jag hoppas du i fortsättningen sätter realistiska datum snarare än optimistiska.

De skulle ju ha kommit förra året, tills någon fick för sig för att vara ett rövhål och förstöra för oss andra. Men det är klart vi får hoppas att uppdatteringen äntligen kommer!

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag har för mig att de skulle kommit redan för 2 år sen men jag kan ha fel.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ursprungsdatumet kan ha varit för två år sedan, det vet jag inte. Jag menade bara att tanken var att de skulle ha släppts förra sommaren (dvs ett år försenade), om inte någon hade förstört allt.

Nivå 16 · Legendfuskare

Nu är jag lite petig men det var ju faktiskt tänkt att det skulle ha släppts för 2 år sen och är alltså i nuläget 2 år försenat, inte ett år som du påstår. Och som det ser ut idag är admins tanke att släppa det i slutet av denna sommaren.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Jag menade bara att tanken var att de skulle ha släppts förra sommaren (dvs ett år försenade)

----------------

Hur som helst så har det här inte med ämnet att göra.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in