JJespeRR Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 (redigerat) Hej. När jag klickar på "Visa skrivbordet" eller Så försvinner Rocketdock, hur kan jag göra så de inte försvinner när man visar skrivbordet? Redigerat 24 Juni 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Tryck inte där tips? jag ändrar så windows strimman den ligger på är på åvansidan av skärmen oc gömmer sig. oh när man har musen över så kommer den fram igen. men det kanske är nödvändigt att ha den där fast då kanske du får nöja dig med att den försvinner. tryck på den igen så kommer den upp igen.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Som Nimrood sa: Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.