Hoppa till innehåll

Red Dead Redemption,, Gammal Sparning.


Proccito
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare!

 

Nu är det så att jag ville spela lite Red Dead Redemption som jag inte spelat på ett tag.

Nu är mitt problem att jag har bytt account, och det verkar som att jag inte kan använda mina singleplayer-sparningar på det nya kontot.

 

Finns det något sätt att fixa detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, spelsparningar är vad jag sett (åtminstone för det mesta) unika för profiler. Du kanske på något sätt kan ta och spara filerna på en hårddisk och sedan lägga in dem i rätt profil?

 

Har egentligen ingen aning om hur man skulle kunna fixa det, så jag bara gissar.

Grejen är att jag har bytt profil helt, och har glömt mitt lösenord till den profilen, som har en e-post till en spärrad e-post som jag inte kommer in på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nu talar jag ju om profilen och inte kontot. Finns det ens något lösenord till profilen? (Kanske är jag som skriver och gissar vad det heter, och därmed dessa missuppfattningar.)

Nej, inte vad jag vet.

Och jag vet precis vad du menar, och det har jag svarat på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...