prestige Skrivet 27 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2012 Tjenare, nu har jag börjat med Xboxet lite och lämnat datorn bakom mig :P Jag var inne på något Offers sida där man kan få gratis Xbox Live Jag fick då koden till xbox live limited time och det funkar perfekt, men frågan är vad menas med det ?:) Hur länge kan jag spela med xbox live limited time? Tack! Prestige// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Har aldrig hört talas om Limited time, bara 24/48 timmars guld trial, kan det vara samma grej tro? /Cooldude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) Låter skumt, det måste vara som cooldude sa.. är nästan 90% på att du ljuger och är ute efter att luras. 1. det finns inte så länge såvitt jag vet. 2. hur i helvete lyckas man fixa den koden? Om du inte ljuger så kan jag slåvad om att microsoft tar bort det från dig. EDIT: Det är 1 månad. Redigerat 9 Augusti 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.