Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Man kan komma till Mirage Island med alla sorters Pokemon. Alla Pokemon har ett slumputvalt nummer från 0 till 36000-nånting.

Varje dag så väljs det slumpvis ut ett nummer. Om en av de Pokemon som man har med sig har det nummret så kan man gå till Mirage Island den dagen.

Skrivet

Vad menar du med Mif-poekmon? Har det nåt med MIrage Island att göra förresten?

Om du menar Mif-pokemon som shiny pokemon (annorlunda färg) så har jag hittat 2, en i Granite Cave och en i Cave of Origin.

Skrivet

Om du menar Mif-pokemon som shiny pokemon (annorlunda färg) så har jag hittat 2, en i Granite Cave och en i Cave of Origin.

MIF=Mirage Island Friendly.

Skrivet

MIF=Mirage Island Friendly.

vilken ö är Mirage Island ?

ps.ni behöver inte tro mig men mitt spel är japanskt

Skrivet
den ligger vänster om Pacifidlog town (den staden på vatten...)

det e en gubbe i ett hus längst ner till vänster som säger när den är där för det e inte alltid som MegaMartin sa....

Numret var fel. Det rätta numret är 65536, alltså är chansen en på 65536 per Pokemon att komma till Mirage Island.

Skrivet

det e en gubbe i ett hus längst ner till vänster som säger när den är där för det e inte alltid som MegaMartin sa....

vilken ö med vatten är det den som flyter eller den i en grotta eller den med en rymd center jag vet beskriv vilken route istället
Skrivet

vilken ö med vatten är det den som flyter eller den i en grotta eller den med en rymd center jag vet beskriv vilken route istället

Det är väldigt sällsynt att den syns. Lättast att kolla är att fråga gubben i Pacifidlog.

Skrivet

nej min kompis han gjorde så han hitta en pigy den hade ornsha ögon o så kunde han gå till mirige island man kan få selsynta bär o många shiny pokemon

• Skapa ny...