GoldenMew Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Vilken gubbe ska man prata med den längst ner till vänster eller? längst till höger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml Är det här mirage island ni pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 ja men mirage ön kommer aldrig fram varför det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 den ligger vänster om Pacifidlog town (den staden på vatten...) det e en gubbe i ett hus längst ner till vänster som säger när den är där för det e inte alltid som MegaMartin sa.... vilken ö med vatten är det den som flyter eller den i en grotta eller den med en rymd center jag vet beskriv vilken route istället Det är väldigt sällsynt att den syns. Lättast att kolla är att fråga gubben i Pacifidlog. snälla säg eller beskriv vilken stad Pacifidlog är nån stans Har du varit i ligan så är det bara surfa vänster tills du kommer till en ö! När jag prata med den i höger hörne så sa den ena Mirage island..... och den andra sa Mirage island today.. man måste inte ha varit i ligan för att kunna komma till Picificlodge :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Genomgång: Mirage Island syns bara på 65536 gångers chans per Pokémon...... Det betyder att du har lättar att få den om du har mer Pokémon inne.... Shinys gör det ännu enklare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Genomgång: Mirage Island syns bara på 65536 gångers chans per Pokémon...... Det betyder att du har lättar att få den om du har mer Pokémon inne.... Shinys gör det ännu enklare.... du menar om jag bara har en pokemon med mig så kommer det att vara lättare men vad menar du med Pokémon inne.... Shinys gör det ännu enklare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 nej min kompis han gjorde så han hitta en pigy den hade ornsha ögon o så kunde han gå till mirige island man kan få selsynta bär o många shiny pokemon Är det inte bara Wynaut som man hittar på Mirage Island? Nej! Wynat och Wobyfet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 den ligger vänster om Pacifidlog town (den staden på vatten...) det e en gubbe i ett hus längst ner till vänster som säger när den är där för det e inte alltid som MegaMartin sa.... Numret var fel. Det rätta numret är 65536, alltså är chansen en på 65536 per Pokemon att komma till Mirage Island. oj, oj, oj! det måste alltså vara ursvårt att att komma till mirage island då! jag har försökt i timtal nämligen... :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg