pollenallergi Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 ulvsnittare e grymt bra..för å va så billig å att man kan ha den från första början bara man kör människa... diggar männsiska hårt för tillfället (snart grad 5 =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag ska testa din metod, Omega... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ulvsnittare e grymt bra..för å va så billig å att man kan ha den från första början bara man kör människa... diggar männsiska hårt för tillfället (snart grad 5 =)) Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Sorry, Omega det går inte med 60 60 40 10, det är=170 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) jag brukar ta fysik=55 smidighet=5 styrka=50 färdighet=40 i svärd och är människa har en nu som heter huntresss som profil och gladiator netgear Redigerat 1 Juni 2004 av huntrees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 är det gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ja, Arenan e gratis. Jag tar följande Fysik: 70 Smidighet: 20 Styrka: 50 Färdighet: 10 (Dolk) Och så e ja Människa. Sen köper jag Ulvsnittare, Bucklare och tjockt tyg överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag fattar ingenting om arenan, så jag sluta efter en halvtimme... får jag gissa? du försökte inte ens.själv så har man Armskydd:fjällpansar Benskydd:fjällpansar Harnesk:Fjällpansar Sköld:Liten rundsköld Svärd:Långsvärd Hjälm:Morion Grad:6 Liga:Adamsky Guldmedlem. bli guldmedlem man har tillgång till turneringar stora scenen å massa annat de e asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.