Epixa Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Jag har bara tillgång till CSS på hemsidan!Byt webbhotell om det är de du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 jag kanske måste göra en sida med html dokument! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 jag kanske måste göra en sida med html dokument!Ja?, Byt till ett webbhotell som tar PHP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Måste man ha ett webbhotel för att html dukumentet ska funka? PS:försökte med ett html och skrev in koder men det funkade inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.