Hoppa till innehåll

Ändra Inlägg


Rekommendera inlägg

Håller helt med. Flera andra forum kör med en gräns på 1 eller 2 minuter. Och om det måste stå så behöver det inte lysa upp så mycket som det gör. Det optimala skulle enligt min mening vara en (*) eller något efter där tiden inlägget postades står vilket skulle betyda att det ändrats, och om man håller på den visas klockslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju enklast att göra på detta vis...

 

Edit - Nu tänkte jag använda mig utav "Anledning till redigering"-grejen men jag insåg nu att den inte fanns. Finns ju på flera olika forum. Just "Anledning till redigering" vore en bra sak att ha. Då skulle man kunna förklara att det var stavfel man rättade till, eller liknande.

 

Har det verkligen aldrig funnits någon "Anledning till redigering"-funktion på fuska?

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har det verkligen aldrig funnits någon "Anledning till redigering"-funktion på fuska?

Det är nog från att vara mod i gruppforum som du och jag minns det. Men att det ska står "inlägg ändrat" med lysande text OCH en stor ruta med att man gjort ett stavfel är bara värre enligt mig utan det som Guggo37 föreslår håller jag fast vid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog från att vara mod i gruppforum som du och jag minns det. Men att det ska står "inlägg ändrat" med lysande text OCH en stor ruta med att man gjort ett stavfel är bara värre enligt mig utan det som Guggo37 föreslår håller jag fast vid.

Det stämmer, i de gruppforum jag är mod i kan man använda sig av "anledning till redigering".

 

Jag tycker också att man kan införa så att det inte syns att man redigerat om man gör det inom en tidsperiod. Dock tycker jag det borde gälla längre än trettio sekunder. Kanske fem minuter istället, eller tills någon citerat inlägget man tänker redigera. Sen tycker jag också att man borde få möjlighet att använda sig utav "anledning till redigering" på hela forumet, så man kanske kan förklara vad som ändrades.

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...