Laserturken Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 (redigerat) Laserturken presenterar....... Kexy WoW! Kexy WoW är en 3.3.5a private server med 20 xp rate 2x money rate Rate.Drop.Item.Poor = 2 Rate.Drop.Item.Normal = 2 Rate.Drop.Item.Uncommon = 3 Rate.Drop.Item.Rare = 2 Rate.Drop.Item.Epic = 1 Rate.Drop.Item.Legendary = 1 Rate.Drop.Item.Artifact = 1 Rate.Drop.Item.Referenced = 1 Servern har blizzlike drops på raids för att hålla gamla wotlk lika roligt! ]Registreringshemsidan här![/url] Tar inte mer än 5 minuter att registrera sig! Servern är nästan helt buggfri! Har inte stött mig på något bugg än. Det finns säkert små och få buggs. Vi ses i spelet! Jag tar emot klagomål, säg till om jag ska ändra på någon av ratesen! Servern startades igår men blev public idag eftersom jag fixade registreringshemsidan som jag hade problem med. Redigerat 17 Juli 2012 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Hur många spelar på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 (redigerat) Hur många spelar på den?Starta den idag, men Derf håller på att ladda ner den, och han är på trial gm just nu. Skulle också behöva mer gm! Servern har inte många buggs, kan jag lova er. Jag har iallafall inte stött på några buggs. Alla dungeons ska funka, men inte alltid 100% tror jag inte. Redigerat 16 Juli 2012 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Jag har en egen privatserver som jag är gm på, jag kan många commands etc, tror nog jag skulle kunna passa bra som gm! Ska ladda ner det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Jag har lagt till en liten vote knapp om vänster om sidan, man får inget reward än! Men vill ni hjälpa server o få mer folk så gör gärna det :) Pma mig för wotlk download link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Ska nog in och kolla då kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Låser för §3.7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg