PunkBitch Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Hej jag spelar Gta san andrea pc spelet. Och har nu kommit till utmaningen Sss we tip. Utmaningen går ju på tid som rinner iväg väldigt fort. Jag undrar om det finns nåt fusk som gör att tiden går långsammare eller stoppas? Hjälp mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Hej jag spelar Gta san andrea pc spelet. Och har nu kommit till utmaningen Sss we tip. Utmaningen går ju på tid som rinner iväg väldigt fort. Jag undrar om det finns nåt fusk som gör att tiden går långsammare eller stoppas? Hjälp mig snällaTror inte det... Är du en 1338? Klara spelet 100% utan fusk det är 1337 inte 1338. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Tror någon av dessa koder ska funka, efter vad jag minns NIGHTPROWLER = Always Midnight OFVIAC = Orange Sky 21:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg