PunkBitch Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 (redigerat) GTA SAN ANDREAS PC Hej nu är det jag som behöver hjälp igen. Jag har hittat ett fusk som gör att man får alla guld medaljer på körskolan. Men i det fusket så står det "Lås upp" och fusk koden. Men hur låser man upp upp ett fusk??? Snälla hjälp mig Redigerat 23 Juli 2012 av PunkBitch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Pc eller ps2? såvitt jag vet så skriver man bara in koderna så är det klart. Äre inte så här att han/hon som lade upp det trollar på ngt sätt=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkBitch Skrivet 24 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Pc eller ps2? såvitt jag vet så skriver man bara in koderna så är det klart. Äre inte så här att han/hon som lade upp det trollar på ngt sätt=? det är pc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Aldrig hör om något sådan fusk, men det ska bara vara att skriva in fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg