kola_king Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag behöver hjälp på DBZ the legacy of Goku 2.När man ska ta sig in i Dr.geros lab ska man ju förstöra tre generatorer.Jag har hittat den som ligger höger om labbet,och den vid dinosaurien.Men jag har letat noga men hittar ändå inte den tredje.Hjälp! :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 Du ska stoppa musiken i ett hus det jör du genom att gå in i en grotta och he på eller av färgerna Mörkblå grön och svart (är inte säker på färgerna men om jag har fel gå till bym och prata med dom däe då får du färgerna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Ingen orsak jag hjälper alla som kommer från norrland (norrbotten) jag har bott där i 6 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg