Stakc Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Haha såg en rolig sak nu, Då jag loggade in tidigare idag på rs hemsida hade dom över 100k spelare online. Sen nu då jag kollade min bot så hade den stängts av pga att rs hade gjort en ny update, Och när jag kollar nu så var det bara 28k spelar online. Verkar vara jävligt många som botar haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Det är RuneScape, klart som fan det är många som bottar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 2 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Det är RuneScape, klart som fan det är många som bottarJa det fattar väll jag med, Men ganska sjukt att så jävla många gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 var nog ännu fler innan botnuken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 3 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Det lär det nog ha varit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg