Perky22 Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Någon som vet hur man gör ett R64? Jag är intresserad och vill gärna göra ett habbo R64 retro eller vad det heter du får gärna rätta mig.. Tacksam för svar inom kort. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 (redigerat) R64? Om inte jag minns helt fel så är det fortfarande olagligt att göra ett habbo retro. Om inte minns fel finns det sida man trycker in en länk därifrån till din sida där hotellet ligger. Men tycker att det är onödigt att göra ett när det finns över 100 st retros redan nu. Joina dem istället. Om du vill ha sida till det där man kan registrera sig på så måste du ha kunskaper i: PHP, HTML och kanske css om du vill ha en snygg sida till det. Det är en jobbig procedur att lära sig de. Redigerat 4 Augusti 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg