klicka00 Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 hej jag har en bukkit server och jag undrar om någon vet ett program som hjälper mig med servern och förenklar saker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Det finns några appar för Apple som t ex adminimum (den bästa APPEN) om det är det du menar! Där kan du hålla kontrollen på din minecraft bukkit server via din apple! Men det kostar lite pengar om det är värt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 13 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Det finns några appar för Apple som t ex adminimum (den bästa APPEN) om det är det du menar! Där kan du hålla kontrollen på din minecraft bukkit server via din apple! Men det kostar lite pengar om det är värt det!Typ såna saker men jag har en Windows Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 15 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2012 Om du använder RUN.bat för att sätta igång servern kan du ta bort den och ladda ner Bukkit GUI. Då behöver du inte gå in på alla filer som ops.txt och den kan installera plugins automatiskt. Du gör allt via programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 26 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2012 Om du använder RUN.bat för att sätta igång servern kan du ta bort den och ladda ner Bukkit GUI. Då behöver du inte gå in på alla filer som ops.txt och den kan installera plugins automatiskt. Du gör allt via programmet.Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg