Draghguggwhor Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Finns en guide här i dator forumet som trådskaparen gjort.Det var ju inte det han frågade :_ han frågade hur man gör, ser du dålig eller!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Det var ju inte det han frågade :_ han frågade hur man gör, ser du dålig eller!?!?!Vad synd då. Ser du dålig? Heter det inte dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Vad synd då. Ser du dålig? Heter det inte dåligt?Alla vet att det heter dålig, gick du inte i skolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Alla vet att det heter dålig, gick du inte i skolan eller?Det heter ser du dåligt. Nej det kanske jag inte gjorde, Vad ska du göra åt det? Gå hem och fortsätt sug på tutten lilla du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Det heter ser du dåligt. Nej det kanske jag inte gjorde, Vad ska du göra åt det? Gå hem och fortsätt sug på tutten lilla du.Jag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Jag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah:Där inser man hur ung du är, Med tanke på att du inte förstod. Vet du vad en tutte är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Jag är ingen tjej så hur ska jag kunna suga på tutten? :bah:du kanske har manboobs??? eller om du inte har det så kan du klämma åt runt om så att det blir en mini-tutte!!! fast jag tror han menar en napp :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Där inser man hur ung du är, Med tanke på att du inte förstod. Vet du vad en tutte är?Alla vet ju att det är bröst :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 DraghuggwhorJa, nu räcker det, och jag snackar med dig också Excitner, Lite drygt med bara er som bråkar i en tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 (redigerat) nvm, kan tas bort Redigerat 17 Augusti 2012 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.