rurwsic Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 (redigerat) ***** Jag ger ut gratis till alla som läser beskrivningen. Redigerat 17 Augusti 2012 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Virus. Försök inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooldude Skrivet 16 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2012 Alltså nu är jag verkligen trött på sånt här skit! Att du ens har B@lls att försöka med en sån grej är ju skrattretande. Bara lägg ner med skiten... Virus är jag helt 100% säker på att det är som naabiz skrev. Ni ''Yngre'' som är oerfarna, det finns inga sorters ''Hacks'', bara Bottar som jag vet och det ska du inte vara i närheten av. Case closed. /Cooldude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2012 Försöker folk fortfarande få andra att ladda ned "fusk" till runescape? ^^ Hursomhelst, folk som sprider virus är inte så trevligt så vi låser här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg