jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 JAg behöver hjäläp med: Vem är Zunari och var finns han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 zunari är den lille eskimån som sålde en seglet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Han finns på Windfall Island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Hur får jag den första blomman av honom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 den får man av en goron på en ö... det som finns i min affär e 3 blommor, 3 flaggor och 3 statyer.. kan man få mer?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 asså jag fattar noll!! Viken ö är goron på ?? och hur får jag magic sköld? jag läste ett fusk: Du ska åka till Windfall Island där du får blomma 1 av Zunari. Ge blomman till goron tradern på mother and child ön. (2f) Efter att du fått blomma 2 av honom ska du ge den till goron Tradern på Great fish Isel (2d) och han kommer ge dig blomma 3. åk tillbaka till Wind fall och ge blomma 3 till Zunari och du får Magic sheild av honom. Är det lögn eller?? Hur ska man få blomman av Zunari?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Ok... nu har jag fått tre blommor. Men hur får man tre flaggor och tre statyer?? Redigerat 23 Maj 2004 av jontiponti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg