pikamaxi Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 hur hittar man magist flöjt på 1-3(nånting med en vit ruta att göra)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 svara då :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 du kan inte tvinga folk att svara via att vara otrevlig... men jag säger bara såhär: Prova Gamefaqs, dom har svar på det mesta inom spelväg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 förlåt :( jag menade inte att vara streng men jag har brottom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Undrar det också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 nu vet jag hur man får den man får den så här först på 1-3 ska man gå nästan till slutet så finns det ett vit block med en röd koopa ta bort han och stå där myntet är mot målet och ducka i några sigunder tills du ramlar i och spring i målet och klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg