Gudas Skrivet 23 September 2012 Rapport Dela Skrivet 23 September 2012 (redigerat) Hej jag spelade xbox 360 då Jag skulle dra ut nätverkskabeln, då började xboxet vingla en massa och det stod att det inte gick att läsa skivan. Så jag tog ut den och såg att det var en fet repa runt hela skivan. Går det att fixa? Har testat med tandkräm. Redigerat 11 Februari 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 September 2012 Rapport Dela Skrivet 24 September 2012 Kanske går att slipa, men köp ny grabben! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 September 2012 Rapport Dela Skrivet 25 September 2012 hände samma sak för mig! jag tog skivan till game eller game stop minns inte vilken, dom slipade skivan för 50 kr och sen fungerade den! jag har själv provat med tandkräm, det förstör mer en vad det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 26 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2012 hände samma sak för mig!jag tog skivan till game eller game stop minns inte vilken, dom slipade skivan för 50 kr och sen fungerade den! jag har själv provat med tandkräm, det förstör mer en vad det hjälper.Okej jag ska testa det. Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.