WishCookie Skrivet 27 September 2012 Rapport Dela Skrivet 27 September 2012 (redigerat) Hej jag har ett problem med min högtalare. Den vill inte spela upp ljud men mitt headset funkar och spelar upp ljud. Det står under fliken ljud att mitt headset är kopplad till högtalarn och jag undrar hur man ändrar så att både högtalarna och headsetet funkar. Bild: Redigerat 27 September 2012 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 September 2012 Rapport Dela Skrivet 28 September 2012 Jag har också IDT's ljudsystem i min laptop. Problemet är att dessa funktioner togs bort (ifrån både OS:et och drivrutinerna) med Windows Vista/7 och därför behöver man extern programvara. Själv använder jag VAC som fungerar superbt men den kostar pengar, jag känner inte till gratisalternativ: http://software.muzychenko.net/eng/vac.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.