Arwen Undomiel Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 På en ö i TWW (tror det är Needle Rock Isle, kanske), finns ett hål i marken. Om man hoppar ner där kommer man till en massa skeppsvrak. På en skylt står det nåt i stil med: "jump down to the sea floor...guide the spirit..." eller nåt. Man ska skjuta eldpilar på sex facklor på skeppsvraken och jag gjorde det, men allt som hände var att det kom fram en kista med en orange rupee i. Jag kunde hookshota på en fackla, så att jag kom upp på ett skeppsvrak, men sen kom jag inte längre. Ska man göra nåt mer där nere? Vad är det för ande man ska guida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 du ahr gjort allt man kan göra där, det finns inget mer att göra så du vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 njoooo.... jag tror jag kommer ihåg något liknande... opm jag inte har helt fel så ska det finas en sorts kruka som det kommer rök ut ur (om det inte finns nånting på... spräng då bort det med en bomb)... hoppa i den... och g¨igenom stället du kommer upp till... sen hoppa i i nästa kruka... ochsåvidare... kommer dock inte riktigt ihåg var du får utav skattkistan som du kommer till i slutet av alla krukorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det beror på vilen ö du är på! Det finns två öar med håll. Den ena ska du bara tända ,tror det e, 6 facklor. Du får bara 50 rupees för det. Den andra grottan som är på Diamond island eller nåt ska du hoppa i en massa kittlar (Urnor). Då får du skepps kartan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg