Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 alla som växlade jättemycket poäng till silver, guld o bronspoäng har blivit lurade! för nu har g,s o b-poängen försvunnit! jag som växlat in 2950 poäng till 59 guldpoäng har nu blivit av med alla de poängen dvs d går inte o växla tillbaka och jag har inga guldpoäng... JAG VILL HA MINA 2950 POÄNG TILLBAKA!!! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 när kom dom tillbaka ??? jag har inte en smärkt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det är ingen nyhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 men jag vill ha tillbaka mina poäng! nån som håller med om att alla som ska ha sina poäng ska få dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag förlorade ett b poäng fast det är inte så farligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag för lorade 10 guld poeng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag hadde växlat in 15 guld poäng jag fick till baka alla poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 av admin lr? men jag vill ha tillbaka mina 2950 poäng!!! se detta inlägg admin o svara i de också!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Men vi har ju redan fått tillbaka våra poäng! Det har väl du med Link_Cable? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Nä när jag loggade in hadde jag masser med poäng och då såg jag att guld poäng var borta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 tur att man itte växlade nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag förlora över 100p :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg