Easton Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Har du spelet? Gillar du det? Vad gillar du och varför? Själv har jag inte BO2 än. Är ganska utbränd på FPS-spel, men det kan bli en ändring med BO2. Ser fram emot zombieläget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Får se om jag skaffar det, alls. Skulle jag skaffa det ska jag nog vänta några år innan jag köper det, då priset har sänkts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Håller på att dra hem spelet just nu, Får vad jag tycker om det, Tycker personligen inte om black ops 1.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 November 2012 Rapport Dela Skrivet 13 November 2012 Kommer säkert köpa det, men inte för 400 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 En kompis har det, det är väl rätt så fint. Fast jag själv tänker inte köpa det, föredrar fortfarande MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg