Zeldasplut Skrivet 15 November 2012 Rapport Dela Skrivet 15 November 2012 Hej! För 2 veckor sedan så gick det inte att uppdatera några appar längre! Det kommer fram en bubbla där det står "En annan nedladdning betalades inte korrekt. Vill du fylla i ditt betalformulär igen?" Alternativen är Avbryt eller fortsätt. Om jag trycker på Avbryt så uppdateras inte appen. Så jag trycker på fortsätt. Där ska jag först fylla i Apple id och sedan adress, kortnummer, telefon nummer mm... Men när jag är färdig och har tryck på "klar" så kommer bara ett meddelande där det står "Betalnings sättet kan inte användas, välj ett annat betalnings sätt." Jag har fyllt i ALLT rätt men endå kommer det där fram... Finns det någon lösning och vad kan jag göra??? :( :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 November 2012 Rapport Dela Skrivet 21 November 2012 Antagligen så har du inte valt ett användbart betalningssätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 22 November 2012 Rapport Dela Skrivet 22 November 2012 Om du laddat ner appen via installous och tagit bort installous men haft kvar appen så måste du antagligen köpa appen för att uppdatera den. Står det att din typ av bankkort stödjs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.