Rhino Skrivet 17 November 2012 Rapport Skrivet 17 November 2012 (redigerat) Tjena, Jag kör SWTOR med ett par vänner nu, men när jag spelar så laggar det otroligt mycket. Så jag sänkte till ''Very Low''. Det hjälpte ingenting. Det laggar hur mycket som helst. Som om mitt grafikkort va 8 år gammalt. Jag kan köra Skyrim på ultra, empire total war, och bf3 på ultra utan några lagg, i stortsett alls. Men inte på Star Wars, Vad kan det bero på? Väldigt besviken på det.. :( Har bara 34 gb kvar på hårddisken, Och har rätt mycket spel. Kan det bero på det? För min kompis har en äldre HP stationär och han laggar inte alls. Redigerat 17 November 2012 av Rhino Citera
Draghguggwhor Skrivet 17 November 2012 Rapport Skrivet 17 November 2012 SWTOR är ett väldigt dåligt optimerat spel, folk med 680 och 7970 har haft problem att köra det. Citera
Rhino Skrivet 18 November 2012 Författare Rapport Skrivet 18 November 2012 Har en GTx560Ti. Nu fixade det sig. Konstigt.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.