Nissebils Skrivet 29 November 2012 Rapport Dela Skrivet 29 November 2012 (redigerat) http://www.humblebundle.com/ En massa fina spel för ~6$ Så länge ni betalar över "Average purchase" så får ni SR3 och kanske mer spel senare. OBS! Endast Windows Redigerat 30 November 2012 av FurryLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Jag har köpt nästan alla humblebundle som har kommit ut :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Jag har köpt nästan alla humblebundle som har kommit ut :3Om jag minns rätt så kör du Linux, visst?denna bundle är Windows only bara så att du vet detI fall att lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Om jag minns rätt så kör du Linux, visst?denna bundle är Windows only bara så att du vet detI fall att lixomAnvänder både och :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Köpte för 5,7$, synd bara att jag redan hade Company of Heroes spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.