Martin1989 Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Söker några sköna lirare att spela med! Lägg till Simon100pz på skype! Jag är 21år. Har ett flertal konton, en är premium, resten f2p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TibiaSorc3r3r Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Söker några sköna lirare att spela med! Lägg till Simon100pz på skype!Jag är 21år. Har ett flertal konton, en är premium, resten f2p.Vad hår Runescape ut på det är typ barn spel väl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Vad hår Runescape ut på det är typ barn spel väl??Runescape kan ju dom flesta spela, Oavsett ålder, Detsamma med typ BF3 osv. Även fast jag inte vet många 30+ som lirar nå spel haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Medeltalet på gamers ålder rör sig kring 30. Dock utan WoW skulle det knappast vara över 23-24. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg