sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 sabina vad tyker du om min bild? :) :) :)Fin. men fattade inte riktigt vad du skrev först :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jete ellackt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jete ellackt :(Vadå elakt? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 NJA första bilden i photoshop :P har inte tänkt på att skaffa det tidigare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 NJA första bilden i photoshop :P har inte tänkt på att skaffa det tidigare.. vill också ha photoshop O_O blir avundsjuk på alla som ha det O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 (redigerat) vill också ha photoshop O_O blir avundsjuk på alla som ha det O_OGIMP är ju nästan lika bra ju. har ju gimp, paint.net, ms paint, photoshop, Aurora 3D Text & Logo Maker, photoimpact, och kan säga att gimp ligger 2a efter photoshop. Redigerat 8 December 2012 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 GIMP är ju nästan lika bra ju. har ju gimp, paint.net, ms paint, photoshop, photoimpact, och kan säga att gimp ligger 2a efter photoshop.a det har du ju rätt i men jag är fortfarande avundsjuk ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 GIMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 GIMP Hir länge har du hålt på med målning via datorn O_O har du ritplatta eller använder du vanlig mus? O_O (ursäkta min dåliga stavning mitt skrivbord sätter bokstäversom inte ska vara där) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 (redigerat) bra bilder sabina!!!!!!! 10/10 :cool: :cool: Redigerat 8 December 2012 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 bra bilder sabina!!!!!!! 10/10 :cool: :cool:Tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 (redigerat) jete ellackt :(Jag tykte iallafall att din bild var jettesnygg. :D Redigerat 8 December 2012 av Gudas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg