Horizon Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Jag tykte iallafall att din bild var jettesnygg. :Dtak tak du er jetesnel guddas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jete ellackt :(Sa inte att din bild var ful varför är jag elak då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Sa inte att din bild var ful varför är jag elak då? han kanske upfatade det som elack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Sa inte att din bild var ful varför är jag elak då?för at do sa at hän stavvade doligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 för at do sa at hän stavvade doligtSa tyvärr inte det utan att jag inte förstod vad han skrev först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Sa tyvärr inte det utan att jag inte förstod vad han skrev förstaltså sa do at hän stavvade doligt eftersåm do inte såg vadd såm stog förstt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 altså sa do at hän stavvade doligt eftersåm do inte såg vadd såm stog försttnej :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 du har inte betet dej snell mot horizon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jag trår horizon komer vilja stäma dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jag trår horizon komer vilja stäma dej jag tror at horizon är så snell så att han inte komer det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 jag tror at horizon är så snell så att han inte komer detdu har någ rät men bara om sabinna är snäl fron ock med nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 du har någ rät men bara om sabinna är snäl fron ock med nu ja så tror jag men do måste hon låva att vara snäl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg