sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Jag har inte gjort ett skit jag skrev att hens bild var fin men att jag inte riktigt förstg vad han skrev sen började det bli bråk om det -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 ja men alla kener olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 (redigerat) ja men alla kener olikamm presis ala käner olika horizon kancse tar ått sig lät för at inte spora ut gjorde dena nys Redigerat 8 December 2012 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 December 2012 Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Måste det vara bilder man gjort själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 8 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2012 Måste det vara bilder man gjort själv?Hur menar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Hur menar du då?måsste man ha gjårt bilden själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) jagg tror horizon er sjitellack ok ringär til admin ok sejer at sabina ska bli banad!!!!!! vem tyker det er en bra ide sejer et tvo tre PS. vil bara seja at jag er jete lesen! du kanse ska seja ferlåt sabina :verymad: Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 jagg tror horizon er sjitellack ok ringär til admin ok sejer at sabina ska bli banad!!!!!! vem tyker det er en bra ide sejer et tvo trePS. vil bara seja at jag er jete lesen! du kanse ska seja ferlåt sabina :verymad:du kan säga åt dem att bana mig om du vill bryr mig faktiskt inte.. varför ska jag säga förlåt jag har inte gjort något, men förl¨åt för ingentin då :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 sej ferlåt anars ringer jag Rawr okk KavajNeko okså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 sej ferlåt anars ringer jag Rawr okk KavajNeko oksåjag har ju sagt förlåt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) det var dråpen nu ringer jag KavajNeko okk han kåmer bli supper arj!!!!!!! :verymad: Feresten Gudas so harr jag jort en avatar til dij! EDIT: tyver funkar inte bilden jag jobar po det... PS. troden har got överstyr jag krever at en mod loser troden inan non blir alvarlikt skaddad! FlygandeBananpaj: ''det var dråpen nu ringer jag KavajNeko okk han kåmer bli supper arj!!!!!!!'' FlygandeBananpaj: Är du arg nudå? DerpishCat: va FlygandeBananpaj: ok bra svar Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 dän er jätefiiin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg