DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Kan bilden möjligtvis ha blivit skapad i MSPaint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 sabina tästa goggla po 40 cm slakk :cool: ;:tyvärr nej, och du vill du fortsätta jävlas med mig kan du skicka ett pm ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Kan bilden möjligtvis ha blivit skapad i MSPaint?mm bra jisning DD men ja tror endo den er jord i pejnt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 tyvärr nej, och du vill du fortsätta jävlas med mig kan du skicka ett pm ;)horizon jevlas intä medd dej no er do jeteelack igen :((( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 mm bra jisning DD men ja tror endo den er jord i pejnt :cool:Du menar väll "paint"? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) vado paint jagg menar vel för helväte pejnt!!!!! :verymad: men hur skikar man pm do? :huh: EDIT: feresten stavas det väl ok inte väll -.-'' Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 jak gisar po pejnt igän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Hej jag sabina är riktiga ägaren på kontot sabinavitnos här jag ber er sluta snälla det var min "kompis" (inte min kompis längre) som gjort allt det här hon hackade mig nu mår jag skit tack vare henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jak gisar po pejnt igän Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 mm ok do sluttar vi nu fast det e inte so himmla let -.-'' nu moste ja ju ta utt min ilska po DD, du kanse borde seja ferlot till honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 mm ok do sluttar vi nu fast det e inte so himmla let -.-'' nu moste ja ju ta utt min ilska po DD, du kanse borde seja ferlot till honomVem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) DD, den besta dd av ala dd's :cool: PS. det e ba et kådnamn han heter dunderdasenn ijentligen (ps. det betider ungäfär dundersnåpen XD) Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg