DDDD Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Jag tror bestämt att denna karaktär som hänvisas till som "DD" är denna användare: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=76855 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) präsis han ja mena PS. bra at du jelper til at hita DD, DD. :cool: Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 DD, den besta dd av ala dd's :cool: PS. det e ba et kådnamn han heter dunderdasenn ijentligen (ps. det betider ungäfär dundersnåpen XD)vad har Lousi gjort honom? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 ne also jag blir so arj nu ner jag moste sluta va ellack so do tarr jag ut min ilska po honom ok räjdar hans GB! :cool: PS. ferlot dundersnåpen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 er det forsent at gisa po pejnt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Nerspammad tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg