Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) hehe ja ba skoja du er inte nobb fjeddo :) Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 Tyvärr använder jag inte paint har det inte ens på min dator ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) Tyvärr använder jag inte paint har det inte ens på min dator ;)däthar do viste det komer förinstaleratt po ala vindows datårer men jak gisar po pejnt Redigerat 9 December 2012 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 (redigerat) hon kanse inte har vindovs hon kanse harr linux!!!!!!!!!!!!!!!!! jag gisar po pejnt igen Redigerat 9 December 2012 av Horizon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 hon kanse inte har vindovs hon kanse harr linux!!!!!!!!!!!!!!!!!do moste hån vara prå hakker!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 däthar do viste det komer förinstaleratt po ala vindows datårer men jak gisar po pejntnepp har haft virus påmin dator så vi fick starta om allt då försvan flera saker och paint ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 nepp har haft virus påmin dator så vi fick starta om allt då försvan flera saker och paint ;)det gor inte do hade intä viruss har mann viruss blir mann säng ligande i flerra daggar!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 du fatar ju inte hon fik en sjukdåm po datorn -.-'' hon kanse var po en pårsida såm hade virus :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 du fatar ju inte hon fik en sjukdåm po datorn -.-''hon kanse var po en pårsida såm hade virus :ojaha hån fik et sånt här dataviruss XD hån skule sakt det po en gong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 9 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 det gor inte do hade intä viruss har mann viruss blir mann säng ligande i flerra daggar!!!!försök inte göra mig sur du vet vad jag menar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 försök inte göra mig sur du vet vad jag menar :)aa men barra äfter at min ven horizon forklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 December 2012 Rapport Dela Skrivet 9 December 2012 sabina tästa goggla po 40 cm slakk :cool: ;: 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg