Hoppa till innehåll

Svt's Julkalender


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är fan hemskt att det inte finns någon tråd om detta än. Vilka här tittar och vad tycker ni? Den ursprungliga "Mysteriet på Greveholm" är ju en av de mest omtyckta julkalendern på många år. Fast jag hörde att årets är ännu populärare med över 2 miljoner tittare. Själv har jag faktiskt följt den från dag ett och måste säga att den är fantastisk. Det roliga är att alla som är födda 85-92 minns första Greveholm och är mer exalterade än någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha det hade varit ganska skönt!

 

Vad tycker du om att julkalendern blivit anmäld 15 gånger? Dom påstår ju att svt är "Ondskans hantlangare" osv för att dom körde anden i glaset och för att det är spöken med. Tycker det är rent patetiskt, Småbarn förstår ju inte ens vad dom gjorde, Och sen gjorde dom inte ens det korrekt.

 

Men är ju alltid nån varje år som anmäler för något så :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är ju bara patetiskt. Dessa anmälningar kommer ju från pappskallar som faktiskt tror på sån där skit. Det var ju någon som tyckte det var förjävligt med "anden i glaset"-leken och mer eller mindre trodde att det fanns en överväldigande risk för att ett spöke skulle och strypa barnen till döds under inspelningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är ett bra avsnitt:

http://www.svtplay.se/video/894132/del-8

Han är visserligen typ halva din ålder men ändå... XD

 

Nä men... Inte bara utseendemässigt, utan beteendemässigt tycker jag han är rätt lik också. Kanske bara det att han inte pratar skånska...

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...