KNASEN Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 jag har precis besegrat elite piraten och gick jivetvis vidare och komm till ett rum, jag hoppade ner till golvet längre ner som jag todde man skulle och plötsligt kom det massa gas-kolt-fiender från hål från taket och hela rumet blev fullt med gas och när jag skuter dom kommer det bara fler, det var rätt länge sedan jag sparade och jag ville inte dö så jag har spelet på så snälla hjälp mig fort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitman Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 du ska bara kuta vidare + om du bhöver mer hjälp mejla till mig på min hotmail den är [email protected] B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hitman Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 du ska bara kuta vidare + om du bhöver mer hjälp mejla till mig på min hotmail den är [email protected] B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 MEN SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!! e det verkligen så simpelt att man bara behöver kuta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Xade han e ny här var lite snäll nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) igentligen så ska man spränga en luka nån stans vid ut gången så att man går ner ditt och sätter på en fläkt så att man får hundra liv till. jag har varvat det och är på han där Ridley :D :unsure: Redigerat 26 Maj 2004 av Bloody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) hmm, du har varvat det och e på Ridley.... asså du har varvat det en gång och kört det igen så nu e du på Ridley? och Bloody träna lite mer på Svenskan lr iaf på skrivningen Redigerat 26 Maj 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Okej men jag varvat det en gång nu :huh: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg