fubbis Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Har gjort några youtube let's plays, ber om lite kritik tack ;) btw, finns det något lämpligare subforum till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Du är riktigt proffsig på de3 du gör :] Blev sugen på att skaffa spore efter videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Mycket bra! Om du gjorde let's plays på spel i min smak så skulle jag inte tveka en sekund på att prenumera på din kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Det här var riktigt bra må jag säga, men du skulle kunna vara roligare. Försök komma på skämt då och då. För övrigt var det bra gjort. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Okej tack för tipsen och den bra kritiken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 13 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2013 Mycket bra! Man hör på dig att du vet vad du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2013 Keep it up, bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.