Tempi Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Hej jag ska köpa ny gitarr till guitar hero warriors of rock och jag undrar om gh world tour gitarrer fungerar till spelet. Tack i för hand :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Ganska säker på att den ska fungera till Warriors of Rock, de har alltid varit rätt noga med att man inte ska behöva köpa en ny gitarr för att ett nytt spel kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 Jag brukar använda min Guitar Hero Aerosmith gitarr till alla min nyare spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 gå till gamestop, där brukar de sälja ut begagnade gitarrer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 (redigerat) gå till gamestop, där brukar de sälja ut begagnade gitarrerInte så hygieniskt med just Guitar Hero gitarrer.. Redigerat 10 Juli 2013 av Epixa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 Inte så hygieniskt med just Guitar Hero gitarrer.. Vad menar du ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg