Hoppa till innehåll

Vad Händer?


SarahDessi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Just nu händer det kanske inte så mycket. Då och då hittar man något intressant dock.

Något som jag märkte för två dagar sedan är att det har kommit upp en ordlista till Wordfeud. Den kan man använda sig av när man har kört fast i spelet.

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563

Jag förstår dock inte vitsen med att hålla på så när användare postat ett nytt ämne. Folk klagar som sagt på att det aktiviteten på forumet är låg. Men det blir väl knappast bättre av att man håller på det viset och förstör.

Lägg ner er energi på andra saker istället.

Jag fick massor med varningar för det jag skrev där och det var inte mer än rätt eftersom att jag betett mig dumt i huvudet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

På vilket sätt är det inlägget på något sätt otrevligt eller förstör? :huh:

Utnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...

inte vet jag, ser jävligt töntigt ut iallafall hur vissa personer känner att dom måste driva med vissa personer för att få någon slags bekräftelse av andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...

inte vet jag, ser jävligt töntigt ut iallafall hur vissa personer känner att dom måste driva med vissa personer för att få någon slags bekräftelse av andra.

Personerna som skriver "ellackt", "jagg" och "dinna" failar ju totalt med att trolla ;:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...

inte vet jag, ser jävligt töntigt ut iallafall hur vissa personer känner att dom måste driva med vissa personer för att få någon slags bekräftelse av andra.

Jag men så länge ingen tar direkt illa upp och känner sig "förföljd" av trolls så ser jag inget direkt problem. Om man är oseriöst korkad eller genuint korkad ändrar ju inte ens inläggs innehåll och om man nu accepterar genuint korkade personer så ser jag inte varför man inte inte skulle acceptera oseriöst korkade personer. Även om jag personligen kan hålla med dig om att jag tycker det är aningen barnsligt och onödigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag men så länge ingen tar direkt illa upp och känner sig "förföljd" av trolls så ser jag inget direkt problem. Om man är oseriöst korkad eller genuint korkad ändrar ju inte ens inläggs innehåll och om man nu accepterar genuint korkade personer så ser jag inte varför man inte inte skulle acceptera oseriöst korkade personer. Även om jag personligen kan hålla med dig om att jag tycker det är aningen barnsligt och onödigt.

Ung och korkad bör inte blandas ihop.

Som sagt- har man svårt att förstå sarkasm är det svårt att ta illa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt- har man svårt att förstå sarkasm är det svårt att ta illa upp.

Och det är dåligt att man inte blir sårad? Jag förstår inte riktigt vad problemet är...

 

Dessutom har jag inte nämnt något om ålder.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det är dåligt att man inte blir sårad? Jag förstår inte riktigt vad problemet är...

Om du skulle ha gjort något och ville ha feedback på det- säg att du hade gjort ett litet projekt- ber om feedback på det projektet, folk säger "Gud vilket bra projekt Dave!" men egentligen tycker dom raka motsatsen- du kanske inte fattar direkt att dom är oseriösa och blir glad, men hade du vetat sanningen hade du nog blivit sårad...?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skulle ha gjort något och ville ha feedback på det- säg att du hade gjort ett litet projekt- ber om feedback på det projektet, folk säger "Gud vilket bra projekt Dave!" men egentligen tycker dom raka motsatsen- du kanske inte fattar direkt att dom är oseriösa och blir glad, men hade du vetat sanningen hade du nog blivit sårad...?

Ja men nu gör ju inte personen i fråga det, och det är det som gör den stora skillnaden. Du kritiserar ett stort OM som inte är verkligt och skapar ett problem som bara finns i din alternativa tolkning av verkligheten där en person som inte fattar sarkasm fattar sarkasm. Jag ser verkligen inget problem med att någon som ar gjort något får bättre självförtroende och att uttråkade personer får lite lulz, det är en win-win-situation. Sen att man som passiv åskådare blir lite irriterad är inget som väger upp för de positiva effekterna och roten till ens besvikelse sitter mer hos en själv än i själva händelsen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...